יום שני, 13 באוגוסט 2012

התנצלות המחבר

שלום, אני ענבל.

אני סטודנטית רחוקה ממצטיינת שלומדת יותר תחומים ממה שהגיוני ללמוד בבת-אחת ומרגישה קצת מרוּדדת כתוצאה. אין לי תחומי התמחות מדהימים שאני יכולה להתחלק בהם עם הקהל, וגם לא כישרון אומנותי או מעשי מיוחד. אני לא אדם פוליטי (אם כי עשרים פעילים עלולים לצוץ כל רגע ולחבוט בי למוות באמצעות ויסלבה שימבורסקה על שהצהרתי דבר כזה), ולא נהנית מי יודע מה מזירת הדיון האינטרנטית הסוערת. יכולתי לנסח מכתם ארוך ורהוט נשחקה בעקבות כמה שנות אקדמיה וזקוקה לרענון דחוף וחופשה על אי ארקטי במידת הצורך.

מה שיש לי זה ידע כללי מתפזר, רפיון אסוציאטיבי מסוים, עייפות בריאה מהמציאות וחשק גרפומני לאוורר מחשבות תועות ותובנות מקפצות במיקום שיכריח אותי ממש לנסח אותן. פעם היו כותבים יומן, או מייצרים חליפת מכתבים שנונה בתקווה שיום אחד מישהו יפרסם אותה. היום אמרו לי שפותחים בלוג.

אם זה ילך ממש טוב, אתחיל לכתוב על עצמי בגוף שלישי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה